niedziela, 20 stycznia 2013

Rozdział 2




 I znowu to mi się śni. Eh, szkoda gadać. Mój kochany braciszek, Lou , jest teraz w trasie koncertowej i ma przyjechać dopiero za dwa tygodnie. Brakuje mi jego i tych przygłupów. Ubrałam się w to:






   Wyszłam około 12:00 z domu. Chciałam zrobić sobie napis na karku " Please turn me on". Salon był dwie przecznice od mojego domu więc postanowiłam się przejść. Po 15 minutach byłam na miejscu. Nie było dużej kolejki więc od razu usiadłam na fotel. Gdy facet zaczął nakłuwać mi skórę myślałóam że zwariuję. Starałam się nie myśleć o bólu i wsadziłam sobie do uszu słuchawki. Słuchałam piosenek 1D . Kiedy facet skończył nałożył opatrunek. Poszłam do kasy i zapłaciłam. Wyszłam z budynku i zadzwoniłam do Stacy:
- Możesz przyjść do mnie za pół godziny ? - spytałam
-  Ok, zaraz będę.- powiedziała i rozłączyła się.
Poszłam w stronę domu . Gdy byłam przy wejściu zobaczyłam auto Louisa. Weszłam do środka i zobaczyłam całe 1D i jakąś ładną dziewczynę.
- Lou ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?- wrzasnęłam i rzuciłam się na niego.
- Cześć siostrzyczko ! - krzykną.
Pomogłam mu wstać i przy witałam się z chłopakami.
- Tiff to moja dziewczyna Eleanor.-powiedział a ona przytuliła mnie. Gdy zobaczyła mój opatrunek powiedziałam jej szeptem:
- Potem ci wyjaśnię, tylko nie mów Lou- odsunęłam się od niej i uśmiechnęłam.
- Co robimy ? - spytał Li
- Może obejrzymy film- powiedziałyśmy obie z El.
Reszta pokiwała głową i usiadła na sofie:



- Idę zrobić popcorn - powiedziałam i poszłam do kuchni.
- Pójdę z tobą - krzyknął Hazz i poszedł za mną
Wstawiłam 4 paczki popcornu do mikrofali i usiadłam na blacie.
- Od kiedy takie słodkie dziewczynki farbują włosy ? - spytał z zadziornym uśmieszkiem.
- Od kiedy to jestem słodką dziewczynką ?- spytałam i nagle usłyszałam straszny huk. Cały popcorn wybuchł. Tak się wystraszyłam, że pobiegłam i przytuliłam się do Loczka. Wokół nas latał popcorn. Nagle do kuchni weszła El. Ja od razu odsunęłam się od Hazzy. Pobiegłam szybko po odkurzacz i nie patrząc na chłopaka zaczęłam odkurzać cały popcorn. Potem Hazz poszedł wybrać film, a my z El zrobiłyśmy popcorn.
- Co jest pomiędzy tobą a Haroldem- spytała mnie w pewnej chwili
- Jest po prostu moim przyjacielem, a wtedy przytuliłam się do niego bo wystraszyłam się huku- powiedziałam a ona tylko się uśmiechnęła. Poszłyśmy oglądać film. Usiadłam pomiędzy Loczkiem a Malikiem. Oglądaliśmy " Kobietę w czerni ". Harry chciał położyć rękę na moim ramieniu, ale ja ją zdjęłam. W połowie filmu poszłam do swojego pokoju i usiadłam na łóżku.




Chciałam sobie przemyśleć parę spraw. Czy Hazz mi się podoba? On nie jest w moim typie. No, jego dołeczki gdy się uśmiecha są słodkie.Ale od dawna podoba mi się Zayn. Zaraz, zaraz co ja mówię. Ach, już nie wiem co myśleć. Nagle do mojego pokoju wszedł Loczek.
- Tiff możemy porozmawiać ? -spytał
- Pewnie - odparłam i robiłam mu miejsce na łóżku.
Usiadł niepewnie i złapał mnie za rękę.
- Muszę ci coś wyznać. Od początku kiedy cię poznałem nie mogłem oderwać od ciebie oczu. Im więcej czasu spędzałem z tobą tym bardziej się w tobie zakochiwałem. Tiff zależy mi na tobie i nie pozwolę cię nikomu skrzywdzić. Chciałabyś ze mną chodzić ? - skończył swój monolog.
- Hazz nie wiem co ci powiedzieć, jesteś najlepszym przyjacielem mojego brata i moim, nie chcę żeby się zmieniło. Nie odbieraj tego źle, po prostu kocham cię jako brata a nie chłopaka. Przykro mi.-powiedziałam a on wyszedł i trzasną drzwiami. Schowałam głowę w kolana , a z oczu popłynęły mi łzy. Nagle do pokoju wszedł mój brat.
- Tiff co się stało?- spytał
- Hazza wyznał mi miłość a ja go spławiłam bo wolę Zayn 'a . Lou ja nie wiem co mam robić.
- Nie wiem co ci powiedzieć. Wkrótce sama będziesz wiedzieć jak postąpić- szepną i obją mnie ramieniem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Tamten rozdział się usuną więc napisałam jeszcze raz.
   Sorry, komentujcie.








5 komentarzy:

  1. Jak możesz obiecałaś że będę z Lou:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! : )
    Zostałaś nominowana do Libster Award. Na moim blogu znajdziesz więcej informacji. : ) najaranee-pisarki-imaginy.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. trafiłam na twojego bloga przypadkiem,ale na pewno zostanę tutaj na dłużej :DD życzę weny i już nie mogę doczekać się nn <3 zapraszam do mnie na: http://1d-myinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na http://trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com jest mega

      Usuń
  4. http://all-day-and-all-night-directioners.blogspot.com/ Kochana Marysiu, wejdź i zobacz. Jest kolejny Chapter. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :* / Wicks.
    P.S. Przepraszam za spam..

    OdpowiedzUsuń