wtorek, 22 stycznia 2013

Libster award

Dziękuje blogowi   http/:najaranee-pisarki-imaginy.blogspot.com za nominacje. Karolas i Vicks jesteście dla mnie jak siostry.Nominacja ta dotyczy dobrego wykonywania zadań na swoim blogu. Muszę odpowiedzieć na 11 pytań. Następnie nominuję 11 blogów, którym sama również zadam pytania. : ) Muszę poinformować te blogi o nominacji.
Nominowani:
1.everyday-abnormal.blogspot.pl
2.and-be-with-me.blogspot.com
3.one-direction-blog-mrs-styles.blogspot.com
4.nikaa99.blog.interia.pl.
5.opowiadanie-one-direction.blog.pl
6.1dopowiadanie.blogspot.com
7.opowiadania-one-direction.blogspot.com
8./trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com
9.blue-batterfly-one-direction.blogspot.com
10.opowiadaklaudia-onedirection.blogspot.com
11.one-direction-fun-love.blogspot.com 

odp
1.Ulubiona piosenka 1D to Kiss You i Rock Me
2.Nie
3.Ciemność to nie to co dziewczyny lubią najbardziej
4.Pisanie imaginów to moja pasja
5.Nic do nich nie mam, bo każdy jest inny.
6.Od stycznia 2013 r.
7.Facebook
8.Kręgle są spk
9.Bezalkocholowe Mohito
10.Wiosna
11.na razie nie

A to pytania do nominowanych :


1.Który z 1D najbardziej ci się podoba?

2.Ulubiony kolor?
3.Twoje największe marzenie?
4.Lou vs, Hazza
5.Ulubiona książka?
6.Ulubiony film.
7.Twój styl?
9.Ile masz blogów?
10.Gdybyś mogła być sławna lub poznać 1D , to co byś wybrała?
11.Imię?


 

3 komentarze:

  1. na: http://1d-myinspiration.blogspot.com/ nowy rozdział, zapraszam i z niecierpliwością czekam na nn u cb :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś przeze mnie nominowana do Versatile Blogger. Więcej dowiesz się na http://opowiadanie-one-direction.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedziałam na twoje pytania. Ciekawa? Zajrzyj do mnie w zakładkę Liebster Award

    OdpowiedzUsuń